Sabtu, 9 Januari 2010

gotong royong membersihkan blok

hari ni bermulalah kembali tugasku sebagai AJK blok selepas 6 sem menyandang jawatan ini...Gotong royong blok tiap2 sem akan diadakan.Namun kebiasaannya hanya AJK blok yang bertukus lumus memanggil ahli blok untuk sama2 meraikan kerja amal ni.bermula jam 8.30 pagi dan tamat pukul 1 lebih..aku berjaya menghabiskan tugasku untuk mengawasi ahli2 blok menyiapkan kerja...huh...macam2 karenah yang aku terima.namun itu tidak pernah menjadi penghalangku untuk terus setia menguruskan blok aku..Harap2 tahun ini aku dapat mencipta kejayaan dalam perjuanganku sebelum aku menghabiskan peluh yang terakhir dan tamat kontrak bulan 4 ni..kepada adik2 serta penghuni baru,,marilah sama2 kita mengharumkan nama blok serta terus pertahankan gelaran Blok terbaik di UPSI pada tahun lepas..sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

baru belajar buat blog ni...

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.